Brend marketinq nədir?

Brend marketinq bütünlüklə brend şüurunu və onun məhsullarını inkişaf etdirməyə, ona inamı artırmağa, bazarı əhatə etməyə və reputasiyaya nail olmağa yönəlib. Marketoloqlar şirkəti rəqiblərdən fərqləndirmək və müştərilərə xüsusi dəyərini nümayiş etdirmək üçün məhsulları tanıtmağın unikal yollarını axtarırlar. Nəticədə brendin əhəmiyyəti və bazarda üstünlükləri xeyli artır. Brend marketinqi hədəf auditoriya ilə uzunmüddətli əlaqələr qurmağı hədəfləyir. Sadiq müştərilərin daim artan bazasını yaratmaq üçün potensial istehlakçıların gözündə brendin dəyərini artırmağa kömək edir. Beləliklə, effektiv brend marketinq strategiyası şirkətə kütlədən fərqlənməyə, biznesi növbəti səviyyəyə çıxarmağa, yeni müştərilər cəlb etməyə və satışları artırmağa kömək edir. Brend yaratmaq biznes uğurunun əldə edilməsində çətin, lakin vacib addımdır. Brend marketinqi o cümlədən bazarda müəyyən imic yaratmaq və gəliri artırmaqdır. Şirkətlərin adətən brend strategiyasını hazırlayarkən izlədikləri ən ümumi məqsədlərə nəzər salaq.

Məlumatlılığın artırılması. Müştərilərin bir çox digər brendlər arasında şirkəti müəyyən etmək qabiliyyətinə təsir etdiyi üçün bu, əsas prioritetdir.

Sadiqliyin artırılması. Müştərilərin təkcə brendinizi tanıması və onu seçməsi deyil, təkrar-təkrar geri qayıtması vacibdir. Müştəriləri sadiq müştərilərə çevirmək yalnız şirkətin məhsullarının dəyərini və unikallığını nümayiş etdirdiyiniz halda mümkündür.

Brend tərəfdarlarının yetişdirilməsi. Bu, uğurlu tanıtım üçün vacib komponentdir. Nə qədər çox müştəri məhsul və ya xidmətinizi dostlarına tövsiyə edərsə, şirkətin gəliri və etibarı bir o qədər yüksək olar.

Brend dəyərinin artırılması. Bazarda tanınan köklü şirkətlər daha uğurlu olur, çünki insanlar etibar etdikləri brendləri seçməyə üstünlük verirlər.

Nişanlılığın artırılması. Aktiv istifadəçilərlə işləmək sərfəlidir, buna görə də, daha çox müştəri brendinizlə əlaqə saxlasa (sayta daxil olun, məhsullara baxın, sifariş verin), tanınan brend yaratmaq şansı bir o qədər yüksək olar.

Korporativ şəxsiyyət və imicinin yaradılması. İnsanlar brendinizi şriftlər, loqo, korporativ rənglər, qablaşdırma və s. kimi vizual elementlərlə tanımalıdırlar.

Brend Marketinq Strategiyaları:Brend məlumatlılığı; Fərdi brendinq; "Brendsiz" brendinqi; Brend uzadılması; Şəxsi etiket; Kraudsorsinq; Assosiativ brendinq.

Brend marketinq strategiyası brendinizi tanıtmaq və onun məlumatlılığını və populyarlığını artırmaq üçün tətbiq etdiyiniz əsas yanaşmadır. Aydın şəkildə tərtib olunarsa, istədiyiniz nəticəni əldə edə biləcəksiniz. Hədəf auditoriyaya, büdcəyə, marketinq kampaniyalarına əsaslanan bir çox marka marketinq strategiyaları var. Onlardan ən ümumisinə baxaq.

Brendin tanınması.

İnsanlar şirkəti adı, loqosu, şüarı və rəngi ilə tanıyırlar. Bunun bariz nümunələri Apple, Coca Cola, Starbucks-dır. Satışları artırmaq və müştəriləri cəlb etmək üçün öz brendlərinin ağırlığından istifadə edirlər.

Fərdi brendinq.

 Bu strategiya böyük şirkətlər tərəfindən bir-birini tamamlayan məhsullar hazırladıqda və onları öz adları altında ayrıca bazara çıxardıqda istifadə olunur. Məsələn, Mars, Snickers, Twix, Bounty, M&Ms və digər məhsullar istehsal edir.

Assosiativ brendinq.

 Nike rəy liderləri vasitəsilə keçirdiyi hər kampaniyada məhsulların keyfiyyətini deyil, həyat tərzini təbliğ edir. Bu yanaşmanın məhsulla birbaşa əlaqəsi yoxdur, emosiya və hisslərə ünvanlanır. Bu, istehlakçının şüurunda sabit assosiativ massiv yaratmağa kömək edir. Məhşur futbolçu Cristiano Ronaldo və Nike kampaniyalarından birinin “Mənim vaxtım indi” şüarını görürsünüz.

“Brend yoxdur” brendinqi.

 Müştərilərin ödədiyi adı, bahalı qablaşdırması, loqosu və digər korporativ şəxsiyyət elementləri olmayan məhsulun tanıtımını əhatə edən strategiya. Bu vəziyyətdə minimalizm sadəcə sadəliyi ilə diqqəti cəlb etmir, həm də məhsulların mövcudluğunu nümayiş etdirir. Bu yanaşma Brandless tərəfindən fəal şəkildə istifadə olunur. Onun məhsullarında heç bir loqo və ya brend adı yoxdur.

Brend uzadılması. 

Bu strategiya tanınmış şirkət eyni ad altında yeni məhsul və ya xidmətlər buraxmaq qərarına gəldikdə istifadə olunur. Eyni zamanda, mallar əvvəllər hazırlanmış korporativ üslubda hazırlanmışdır. Məsələn, dünyaca məhşur xüsusi avadanlıq istehsalçısı olan Caterpillar bir vaxtlar tanınan loqolu telefonlar istehsal etməyə başladı.

Şəxsi etiket.

 Bu strategiya supermarketlər arasında geniş istifadə olunur. Məsələn, Walmart rəqiblərini üstələmək üçün malları daha münasib qiymətə istehsal edir. Müştərilərə öz brendlərinin məhsullarını təklif edən ATB və METRO supermarketləri də var.

Kraudsorsinq. 

İctimaiyyəti brend quruculuğu ilə əlaqələndirmək. Bu yanaşma müştərilərin üstünlüklərinə mümkün qədər yaxınlaşmağa və onların məhsula marağını stimullaşdırmağa kömək edir.