E-ticarət saytınız üçün edə biləcəyiniz ödənişsiz tanıtım 

Rəqəmsal marketinqdə rəqabətin artdığı bu dövrdə e-ticarət saytlarının onlayn satış edən şirkətlər baxımından tanıtım fəaliyyətlərinin həyata keçirilməsi çox vacibdir. Beləliklə, məhsul və ya xidmətlərinizin yeni istifadəçilərə, fərqli müştərilərə çatmasını təmin edə bilərsiniz. Bununla belə, unutmamalısınız ki, büdcə ayırdığınız rəqəmsal marketinq araşdırmaları ilə yanaşı pulsuz üsullardan da yararlanmalısınız. İstifadə edə biləcəyiniz bu pulsuz üsullar sayəsində saytınıza üzvi şəkildə trafik çəkə, izləyici sayını artıra və satış dərəcələrinizi artıra bilərsiniz. Bundan əlavə, büdcə ayırdığınız reklamlar daha sürətli gəlir təmin etsə də davamlı deyil. Ona görə də pulsuz marketinq üsullarından yararlanmalısınız. Bu məqalədə faydalana biləcəyiniz pulsuz tədqiqatlar haqqında danışacağıq. Gəlin maddələrə nəzər salaq: 

“Youtube” üçün videolar hazırlayın. 

Edə biləcəyiniz pulsuz tanıtım fəaliyyətlərindən biri video marketinqdir. Araşdırmalara görə, istifadəçilərin 84%-i brendin videosuna baxaraq məhsul və ya xidmət almağa əmin olduqlarını bildiriblər. Bu səbəbdən onlayn alış-veriş təmin edən e-ticarət saytları üçün video məzmunu çox əhəmiyyətlidir. Xüsusilə “youtube” üçün hazırlayacağınız videolarla məhsul və xidmətlərinizi daha geniş kütləyə tanıtma şansı əldə edə bilərsiniz. Videolarınızın reklamsız izlənilməsini təmin etmək istəyirsinizsə, istifadəçilərin sorğularını diqqətlə izləməlisiniz. Bu cür video məzmunda həm əyləncəli, həm də məlumatlandırıcı ola bilərsiniz və şirkətiniz üçün maraqlı və müsbət imic yarada bilərsiniz.

SEO araşdırmalarına önəm verin. 

Orijinal adı “Search Engine Optimization” olan və Azərbaycan dilində axtarış motoru optimizasiyası olaraq istifadə edilən SEO, internetdə satış edən e-ticarət saytları üçün çox əhəmiyyətli bir anlayışdır. Araşdırmalar göstərir ki, istifadəçilərin təxminən yarısı onlayn alış-verişə Google axtarışı ilə başlayır. Buna görə də saytınızı düzgün açar sözlərə uyğun yeniləsəniz axtarışlarda seçilə və saytınıza çoxlu trafik cəlb edə bilərsiniz. Axtarışlarda yüksək yer tutmaqla da brend məlumatlılığınızı artıra bilərsiniz. Bununla belə, SEO tədqiqatlarının uzunmüddətli tədqiqatlar olduğunu unutmamalısınız. Ona görə də bu araşdırmaları qısa müddətli hesab etməməlisiniz.

Məzmun marketinqinin üstünlüklərindən faydalanın.

İnternetdə satış edən e-ticarət saytlarının faydalana biləcəyi digər bir tanıtım fəaliyyəti məzmun marketinqidir. Saytınız üçün keyfiyyətli məzmun hazırlamaq və bu marketinq metoduna uyğun məzmunu marketinq strategiyanıza daxil etmək bu gün onlayn alış-verişə üstünlük verən istifadəçilərlə ünsiyyət qurmağın ən təsirli yollarından biridir. Siz həmçinin məzmun marketinqini SEO səyi kimi nəzərdən keçirə bilərsiniz. Saytınız üçün hazırladığınız məzmunla axtarış sistemlərində daha yüksək yerlərə çıxa və daha çox görünə bilərsiniz.

E-mail marketinqindən istifadə edin.

E-mail marketinqi klassik rəqəmsal marketinq vasitəsi olsa da əhəmiyyətini itirməmişdir. Bu marketinq metodu düzgün strategiyalarla icra olunduqda hədəf auditoriya ilə birbaşa ünsiyyəti təmin edir. Yüksək effektivliyə malikdir, yüksək gəlir gətirir. Xüsusilə e-ticarət saytları internetdə satılan markalar üçün də fərq yaradır. Bununla belə, e-poçt marketinqindən istifadə edərkən e-poçtların doğru zamanda göndərilməsi, seqmentlərə bölünməsi, hər istifadəçiyə eyni e-poçtun göndərilməməsi, məzmunun mümkün qədər qısa olması kimi məsələlərə diqqət yetirilməlidir.