Kopirayter kimdir?

Kopiraytinq hansı bir məhsulu, şirkəti, xidməti, ideyanı birbaşa və ya dolayı yolla reklam edərək məhşurlaşdıran yazı formasıdır. Kopirayterlər öz auditoriyasını başa düşərək sözlər və təkliflərlə qərar qəbul etməyi, necə idarə etməyi bilirlər. Əgər siz də yazmaqdan zövq alırsınızsa, kopirayterlikdə karyera qura bilərsiniz. Bu məqalədə kopirayterlərin nə etdiyini, əsas növlərini, onların ümumi bacarıqlarını və kopirayter olmağın yolları haqqında sizə faydalı məlumat verəcəyik.      

Kopirayterlər istehlakçılara, müştərilərə müəyyən xidmət və ya məhsul haqqında məlumat verir. Kopirayterlərin üç əsas növü var:

1. Agentlik kopirayterləri: Agentlik kopirayterləri birdən çox müştəriyə xidmət göstərən bir agentlikdə fəaliyyət göstərirlər. 

2. Korporativ kopirayterlər: Korporativ kopirayterlər daha çox iş sabitliyinə malikdirlər və yalnız işlədikləri xüsusi şirkət tərəfindən təklif olunan məhsul və ya xidmətlər üçün yazırlar.

3. Sərbəst kopirayterlər: Sərbəst kopirayterlik mövzu, layihə növü və vaxt öhdəliyi baxımından ən böyük sərbəstliyi təklif edir. Bu kopirayterlər frilans fəaliyyət göstərirlər.

Kopirayter müştərinin reklam brifini və ya planını götürərək hədəf kütləsinin diqqətini cəlb etmək üçün ideyalar yaradır. Kopirayter olaraq siz təfərrüata, söz seçiminə və ya diksiyaya çox diqqət yetirməlisiniz. Agentlik, korporativ və ya frilans kopirayter olmağınızdan asılı olmayaraq, karyeranızda istifadə edəcəyiniz bəzi əsas keyfiyyətlər vardır:

Yazı bacarıqları. Başlamaq üçün təcrübəli kopirayter olmaq şərt deyil, lakin gündəlik məşq etmək yazı bacarıqlarınızı təkmilləşdirməyə kömək edəcək. 

Maraqlı təbiət: Təbii olaraq maraqlı bir zehnə sahib olmaq, yeni şeylər öyrənmək istəyi bu karyeranı çətin və maraqlı edə bilər.

Detal yönümlü: İşinizi obyektiv nöqteyi-nəzərdən qiymətləndirməyi bacarmalısınız.

Ünsiyyət bacarıqları: Başqalarını aydın başa düşmək və tam başa düşülmək üçün istifadə edirsiniz. Müştərilərinizi diqqətlə dinləmək, onların baxışlarını analiz etmək və məqsədlərinə uyğun yazmaq mükəmməl şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqlarını tələb edir.

Yaradıcılıq: Hər şeyə yeni rakursdan baxa bilmək üçün unikal bir bacarıqdır.