Marketinqdə edilən 15 səhv

Marketinq strategiyaları və texnikaları daim dəyişir, yenilənir. Sahibkarlar bəzən nəyin işlədiyini və nəyin qarşısını almaq lazım olduğunu anlamaqda çətinlik çəkə bilərlər. Problemlərin həllində sizə kömək etmək üçün  marketinqdə edilən 15 səhv haqqında məlumat verəcəyik.  

1. Hədəf kütləni təyin etmədən işə başlamaq.

Effektiv marketinq strategiyası yaratmaq üçün düzgün mesajın doğru auditoriyaya düzgün şəkildə çatması lazımdır. Uğurlu sahibkarlar böyük düşünməyə meyillidirlər və zəngin xüsusiyyətlərə malik məhsul və ya xidmətin inkişafına diqqət yetirirlər. 

2. Nəticələri izləməmək

Həm yeni, həm də təcrübəli olan sahibkarlar tez-tez marketinq kampaniyalarının ətraflı izlənilməsini unudurlar. 

3. Məhsulunuza məhəl qoymamaq

Marketinq və məhsul inkişafının kəsişməsi real böyümənin baş verdiyi yerdir. Sahibkarlar güman edə bilməzlər ki, əgər onlar öz kanallarını düzgün seçsələr, heyrətamiz nəticələr gələcək. Məhsul və marketinq liderləri davamlı sınaq və təkmilləşdirmə yolu ilə əldə etmə, saxlama və satışı artırmaq üçün birlikdə işləməlidirlər.  

4. Vahid strategiyaya baxmamaq

İnsanların ən çox etdiyi səhv müştəri təcrübəsi ekosistemi kimi bütövlükdə nəzərdən keçirməməkdir. Bu, təkcə Facebook-da alqoritmik sındırmaq və ya videoda müxtəlif başlıqları sınamaq və ya e-poçt axınını təkrar-təkrar sınaqdan keçirmək deyil. 

5. Ardıcıllığın olmaması

Bir markada ardıcıl olmağın vacibliyini kifayət qədər vurğulamaq biraz çətindir. Platformalar arasında dilinizdə və ya mesajınızda ardıcıl deyilsinizsə, uğursuzluq şansınız yüksəkdir. Ardıcıllığın olmaması markanızın potensial müştəridə buraxacağı ilkin təəssüratı korlayır. 

6. Tədqiqatsız həddindən artıq eksperiment

Bazarınızda kim olduğunuza dair mənalı, cəlbedici hekayəni müəyyən etmək və onunla qalmaq üçün araşdırma aparmaq daha yaxşıdır. İnsanlar sizi və davamlı olaraq nə təklif etdiyinizi tanıdıqda inam və sədaqət yaradırlar. 

7. Nəticə əldə etmək üçün böyük xərclər olduğunu düşünmək

Daha qənaətcil olan ot kökləri sizin xüsusi demoqrafik sahənizi hədəfləyə, müştərilərinizdə uzunmüddətli təəssürat yarada bilər. Bu, hər kəsə çatmağa çalışmaq deyil, auditoriyanızı müəyyənləşdirmək və onlara marketinq aparmaqdır. Ən böyük xərclər həmişə ən yüksək mükafatları vermir.

8. Yalnız rəqəmsal üzrə fokuslanmaq

Təəccüblü deyil ki, bu gün əksər marketinq qərarları ön planda rəqəmsal strategiya ilə verilir. Bu, xüsusilə yüksək toxunuşlu, xidmətə əsaslanan bizneslər üçün məhdudlaşdırıcıdır. Sosial media şəbəkələri nəinki nasazlıqlara və alqoritmlərə məruz qalır, həm də istehlakçılar e-poçt və reklamlarda boğulurlar. 

9. Hər yerdə olmağa çalışmaq

Şirkətinizin hər bir satış məntəqəsində (sosial, ənənəvi, e-poçt və s.) möhkəm iştirakına malik olduğuna inanmaq marketinq strategiyasını çox incə və qeyri-səmimi görünməyin ən asan yoludur. Bunun əvəzinə, hədəf auditoriyanızın ən çox vaxtını harada keçirdiyini araşdırmaq üçün vaxt ayırın və müştərilərinizi cəlb etmək üçün marketinq strategiyası qurun.

10. Təhlil etməmək 

Müasir rəqəmsal dünyada marketinq mənzərəsi sürətli, çevik və inanılmaz dərəcədə çevik olan birinə dəyişdi. Sahibkarlar hazırda malik olduqları məlumatlara əsaslanaraq qərarlar qəbul etməyə, onunla işləməyə, ondan öyrənməyə və sonra öz strategiyalarını bu yolda tənzimləməyə hazır olmalıdırlar. Çox gözləmək və ya çox təhlil etmək insanın geridə qalmasına və mövcud imkanları itirməsinə səbəb olur. 

11. Strategiyalarınızı sınaqdan keçirməmə

Uzun müddətli ROI-ni artırmaq üçün ilkin mərhələdə marketinq cəhdlərində sınaqlar keçirmək vacibdir. Eyni bazarlarda müxtəlif cəhdlərin iki-üç sınağı sizə hansının ən yaxşı nəticələr verdiyini və hansı xərclərin olacağını göstərəcək. Sürətli uğursuzluq üçün eksperimentlər arasında sürətlə keçin, öyrənmələri təcrübələrə çatdırın və həyata keçirin. Davamlı öyrənmək və minimum həyat qabiliyyətli modellər ROI üçün vacibdir.

12. Bazar uyğunluğunu sübut etmədən ilərləmək

Bazar uyğunlaşmasının ilkin mərhələlərində yoxlanılmamış fərziyyə əsasında bahalı marketinq strategiyası həyata keçirmək tamamilə təhlükəli ola bilər. 

13. Fərziyyələrə əsaslanan investisiyalar

Əksər hallarda strategiya kağız üzərində məna kəsb edir. Ancaq əsas aspekt strategiyanın yerində necə çıxış etməsidir? Mürəkkəb bir strategiya tətbiq etməzdən əvvəl, strategiyanın əsas tezisini mikro bazarlar vasitəsilə sınaqdan keçirmək, biznes üçün uğur və ya uğursuzluq arasında fərq ola bilər.

14. Başqalarının sizdən bəhs etməsini gözləmək

Başqaları sizin üçün danışmağa başlayana qədər öz hekayənizi danışın. Hekayənizi sizdən başqa heç kim həqiqətən müəllif edə bilməz. Ancaq daha yaxşı yanaşma onu öz kanallarınız vasitəsilə özünüzə uyğun şəkildə yaymaqdır. 

15. Bir uğursuzluqdan sonra təslim olmaq

Bir uğursuzluqdan sonra gözlədiyiniz nəticəni görmədiyiniz üçün məyus olduğunuz və ya ruhdan düşə bilərsiniz. Real problemləri həll edəcəyinizə inanmırsınızsa, bir addım geri çəkilin.