Sosial ticarət nədir? Sosial ticarətin üstünlükləri

Sosial ticarət bu yaxınlarda rast gəldiyimiz və tez-tez istifadə etdiyimiz bir anlayışdır. Sosial medianın inkişafı ilə geniş istifadə edilməyə başlayan bu anlayış S-Ticarət olaraq ifadə edilir. Xüsusilə bu gün sosial medianın fenomenə çevrilməsi, smartfon və planşetlərin həyatımızın dəyişməz bir parçası olması anlayışı son illərdə hiss edilməyə başladı. Odur ki, bu məqalədə sosial ticarət anlayışını araşdırıb və bu anlayışın üstünlüklərindən danışacağıq. 

 

Sosial Media və Rəqəmsal Ticarətin kəsişməsi.

Sosial ticarət və ya S-Ticarət anlayışı ilk dəfə 2005-ci ildə Yahoo tərəfindən istifadə edilmişdir. Lakin bu konsepsiyanın real əsasları 2008-ci ildə qoyulmuş və 2010-cu ildən sonra yayılmağa başlamışdır. Rəqəmsal ticarət və sosial media kanallarının kəsişməsinə işarə edən bu anlayış alış-veriş kimi qəbul edilmir. Sosial ticarət daha çox "İstifadəçilərə müraciət etməklə marketinq fəaliyyəti" kimi müəyyən edilir. Əlbəttə ki, bu günün ən məşhur sosial media şəbəkələri olan Instagram, Twitter, Facebook, Pinterest kimi platformalar vasitəsilə reallaşdırılan sosial ticarət də e-ticarət bazarı ilə inteqrasiya olunur.

 

Sosial Ticarət və “E-commerce” bağlantısı.

Bu gün istifadəçilər getdikcə daha çox onlayn alış-verişə keçirlər. Bundan başqa markalar istehlakçıları sosial şəbəkələr vasitəsilə də hərəkətə keçirir. Bu, e-ticarət və sosial ticarət arasındakı əlaqə haqqında mühim ipucu verir.

Araşdırmalara əsasən istifadəçilərin 80%-dən çoxu onlayn şəkildə məhsul və ya xidmət almazdan əvvəl sosial media platformalarında şərh oxuyur, məhsul və ya xidmət haqqında yazılanları yoxlayır. Buna görə də sosial ticarət e-ticarət saytları və ya şirkətlər üçün mütləq bir anlayışdır. Bundan başqa mobil istifadənin artması ilə istehlakçılar sosial media platformalarından daha aktiv istifadə edirlər. Buna görə də, hazırda bizneslər e-ticarət infrastrukturlarını və sosial ticarət kanallarını birləşdirib, sosial media vasitəsilə istifadəçiləri öz saytlarına yönləndirməyə və emal səviyyəsini artırmağa çalışırlar.

Sosial ticarətin üstünlükləri nələrdir?    

Sosial ticarət bu gün e-ticarətin davamı kimi görünsə də əslində təklif etdiyi üstünlüklərə malik tək bir sistemdir. Bu ticarət sistemi sosial medianın alqoritmləri daxilində həyata keçirir. Ona görə də trafik nə qədər yüksək olacaq, həmin hesablar bir o qədər çox üstünlük təşkil edəcək. Bu isə ənənəvi marketinq xərclərinin azalmasına gətirib çıxarır. Bundan əlavə, sosial media yönümlü ticarət sistemi daxilində istifadəçilərlə birbaşa ünsiyyət qura bilərsiniz və itirdiyiniz məqamları istifadəçilərin rəylərinə uyğun olaraq daha yaxşı analiz edə bilərsiniz.