Viral marketinq nədir, viral məzmunun xüsusiyyətləri hansılardır?

Viral marketinq rəqəmsal dövrün mühüm hadisələrindən biridir. Buna görə də bir çox marka marketinq fəaliyyətləri edərkən məzmunlarının və paylaşımlarının viral olmasını istəyir. Xüsusilə onlayn alış-veriş saytlarının üstünlük verdiyi bir üsul olan virus marketinqi istehlakçıların diqqətini sürətli şəkildə çəkmə fürsəti verir. Bu səbəbdən brendlər arasında məşhurdur. Bu məqalədə onlayn satış edən şirkətlər və brendlər üçün viral marketinq anlayışını araşdıracaq, viral məzmunun xüsusiyyətlərindən bəhs edəcəyik. Gəlin, birlikdə araşdıraq. 

Viral marketinq: Ağızdan ağıza yayılmanın rəqəmsal versiyası  

Viral marketinq Steve Jurvetson və Tim Draper tərəfindən dünyaya təqdim edilən bir konsepsiyadır. Ənənəvi ağızdan-ağıza marketinqin rəqəmsal şərhi olan virus marketinqi məhsul və ya xidmətin istehlakçılar arasında sürətlə yayılmasına imkan verən məzmunu əhatə edən bir texnikadır. Viral məzmunun sponsorlu məzmun və ya reklamlardan fərqləndiyi əsas məqam onların üzvi olmasıdır. Buna görə də bir məzmunun viral olması üçün istifadəçilər arasında üzvi şəkildə paylaşılmalıdır. Viral məzmunun ən mühüm xüsusiyyəti onların orijinal və sadə olmasıdır. İnsan duyğularına və düşüncələrinə müraciət etməsi də çox vacibdir. Bu cür hisslər bu məzmunun paylaşılmasına və asanlıqla istehlak edilməsinə imkan verir. Ona görə də yüksək istehsal işlərindən uzaq olmaq lazımdır. O qədər ki, yeni nəsil peşəkar kameralar əvəzinə smartfonunuzun kamerasından istifadə etmək daha məntiqli ola bilər. Viral marketinq anlayışını izah etdik. İndi viral marketinqin necə edildiyi barədə danışaq. 

Trendlərdən xəbərdar olun

Viral məzmun əsasən cari və trend hadisələrdən yaranır. Buna görə də siz gündəmi və tendensiyaları izləməli və istehlakçıların meyllərini nəzərə almalısınız. Yeniliklərdən xəbərdar olmaq sizə viral məzmun yaratmaq üçün müxtəlif ideyalar təklif edə bilər.

Hədəf auditoriyanızı müəyyən edin.   

Viral məzmun yaratarkən, hədəf auditoriyanı və çatmaq istədiyiniz istifadəçi profilini çox dəqiq təhlil etməlisiniz. Məzmunun sürətli şəkildə paylaşılması və istifadəçilər arasında yayılması üçün o, birbaşa hədəf kütlənizə müraciət etməli və maraqlı olmalıdır. Buna görə də siz istifadəçilərin diqqətini çəkməli və yaratdığınız məzmunda istifadəçilərin özlərindən nəsə tapa bilməsini təmin etməlisiniz.

Doğru platformalardan istifadə edin  

Viral marketinq texnikasından istifadə edərkən məzmununuzun düzgün platformalarda və ya sosial media kanallarında olduğundan əmin olmalısınız. Çatmaq istədiyiniz hədəf auditoriyanın aktiv və davamlı istifadə etdiyi platformaları seçməlisiniz. Məzmununuz üçün səhv platforma seçsəniz, məzmununuzun yayılma sürətinə mənfi təsir göstərə bilər. Məzmununuzu yaymaq üçün markanıza uyğun gələn təsir edənlərdən də dəstək ala bilərsiniz. 

Düzgün zamanda yazın.    

Viral marketinq səylərinin səmərəliliyinə təsir edən digər amil vaxtdır. Viral marketinq edərkən, sosial medianın qarşılıqlı əlaqəsi və sıxlığının ən yüksək olduğu vaxt intervallarına üstünlük verməlisiniz. Beləliklə, yazılarınız üzvi şəkildə daha çox insana çata bilər. Sosial şəbəkələrdə istifadəçilərinizin və izləyicilərinizin ən aktiv vaxt dövrlərini tapmaq üçün müxtəlif ölçmə proqramlarından istifadə edə bilərsiniz.