E-ticarət saytlarına korporativ kimliyin yaradılması üçün məsləhətlər
E-ticarət saytları və ya internetdə satılan şirkətlər üçün korporativ kimlik düşünülməli və vurğulanmalı bir məsələdir. Şirkətin köklərinin nə qədər möhkəm olduğunu ifadə edən korporativ kimlik, loyal müştəri bazaları əldə etmək məhsul və ya xidmətlərinizə etibarı artırmaq üçün də zəruridir. Bu səbəbdən hər bir şirkətin korporativ kimliyi olmalıdır. Markanın bilinməzliyinə də təsir edən bu anlayış xüsusilə bazarda yeni şirkətlər üçün çox əhəmiyyətlidir. Hesablar istifadəçilər üçün şəxsiyyət və mədəniyyəti müəyyən edir. Buna görə firmalar öz korporativ şəxsiyyətlərinə sərmayə qoymalıdırlar. Bu məqalədə korporativ şəxsiyyətin yaradılması üçün nə etməli olduğunuz barədə danışacağıq. Gəlin birlikdə baxaq.
Loqo və şüarınızı təyin edin.
Korporativ şəxsiyyət yaradarkən diqqət yetirməli olduğunuz məsələlərdən biri də loqo və şüarınızı müəyyənləşdirməkdir. Loqonuzun şirkətinizin ruhunu və görüntüsünü əks etməsi vacibdir. Bundan başqa loqonuz hədəf auditoriyanıza da müraciət etməlidir. Loqonunuzu dizayn trendlərinə uyğun dizayn etmək və yenilikçi olmaq da faydalıdır. Şirkətinizin ruhunu əks etdirən loqodan sonra xidmətlərinizi, biznesinizi və görmə qabiliyyətinizi əks etdirən şüar tapmaq lazımdır. Şüarınızın qısa, yaddaqalan və orijinal olmasına da diqqət yetirmək faydalıdır.
Hədəf kütlənizi təhlil edin.
Şirkətiniz üçün korporativ şəxsiyyət tədqiqatları apararkən hədəf auditoriyanın əhəmiyyəti çox vacibdir. Yaratdığınız şəxsiyyət hədəf kütlənizə müraciət etməlidir. Buna görə də ilk növbədə hədəf kütlənizi və müştəri profilinizi başa düşməlisiniz. Vizual işləriniz, reklam kampaniyalarınız, ünsiyyət diliniz və iştirak edəcəyiniz kanallar kimi bir çox alətlər hədəf kütlənizə uyğun formalaşacaq. Bu səbəbdən hədəf kütlən təhlil etməli və müraciət etmək istədiyiniz kütlə haqqında fikir sahibi olmalısınız.
Ünsiyyət dilini qurun.
Korporativ kimliyinizi yaratmaq mərhələsində istifadəçilərlə ünsiyyət zamanı hansı dildən istifadə edəcəyinizi də müəyyən etməlisiniz. Ünsiyyət dilinizin tonu reklam cəhdlərinizdə və digər proseslərdə əhəmiyyətli olacaq. Şirkətinizin mövqeyindən, görüntüsündən və auditoriyasından asılı olaraq səmimi, mehriban dil seçə bilərsiniz. Lakin əgər hədəf auditoriyanız orta yaşdan yuxarıdırsa, daha formal dil seçmək faydalıdır.
Marka dəyərlərinizi təyin edin.
Korporativ şəxsiyyət araşdırmalarınızın uğurlu olması və istifadəçilərə təsir etməsi üçün marka dəyərlərinizi müəyyən etməyiniz və nəşr etməyiniz vacib bir detaldır. Bunun üçün görünüşünüzü önə çıxarmaq və sadiq müştərilər əldə etmək lazımdır. Bunun üçün yollar xidmətinizin keyfiyyətini yüksəltmək, istifadəçi təcrübəsinə əhəmiyyət vermək və müştəri profilinizi anlamaqdır.
Davamlılığı təmin etmək.
Korporativ kimliyinizi yaradarkən unutmamalısınız ki, bütün işlərinizdə davamlılığı təmin etmək lazımdır. Buna görə də istifadə etdiyiniz bütün kanallarda eyni mesajları verməli, eyni görüntülü dildən istifadə etməli və ünsiyyət diliniz eyni standartda olmalıdır. Bu səbəbdən korporativ kimliyinizi təmin etmək üçün gördüyünüz bütün işlərdə nöqsansızlığın olması vacibdir.