Brif nədir, necə yazılır?

Müştəri-agentlik münasibətində brifin əsas məqsədi şirkət, məhsul və ya xidmət haqqında agentliyə mümkün qədər məlumat verməkdir. Nəzərə alın ki, siz şirkətiniz haqqında məlumatı düzgün şəkildə verməlisiniz ki, agentlik sizə daha sürətli və yaxşı nəticələrlə həll yolu yaratmağa kömək edə bilsin. Brifiniz nə qədər dolğun olarsa, o qədər yaxşı nəticə əldə edəcəksiniz. Buna görə də brifiniz dəqiq və olduqca aydın olmalıdır. Qısaca, brif agentliyə nə istədiyinizi söyləməyin bir yoludur və əgər bunu düzgün söyləsəniz, istədiyiniz nəticəni əldə edəcəksiniz. Bu, biznesinizin inkişafı və agentliklə yaxşı münasibətlərin əsasıdır.

 

Brif yaratmaq üçün 5 yol:

1. Nə demək istədiyinizi müəyyənləşdirin.

Hər şey hədəflərinizlə başlayır. Ağlımızda hamımız nəyə nail olmaq istədiyimizi və ya biznes məqsədlərimizin nə olduğunu bilirik. Amma elə vaxtlar olur ki, özümüzü necə ifadə edəcəyimizi bilmirik. Bu, prosesin bir hissəsidir. Ola bilər ki, nə deyəcəyimizi bilmirik. Bizim iki variantımız var: mövzu ilə daha yaxından tanış olmaq, bir az daha araşdırma aparmaq, daha çox məlumat və daha yaxşı fikir toplamaq, ya da yazı sahəsində özümüzü inkişaf etdirmək. Özümüzü ifadə etməyimizə kömək edəcək, bizə düzgün suallar verə biləcək, hekayə yaratmağa (həm danışıb, həm də yazmağa) kömək edəcək insanları cəlb etməyi düşünməliyik. Sonda nəzərə almaq lazımdır ki, nəticə düzgün məlumat, düzgün məqsəd üçün olmalıdır.
 

2. Konkret olun.

Əgər məlumatınız konkretdirsə, nəticənin məqsədəuyğun olacağı ehtimalı daha yüksəkdir. Gözləntilərinizi ifadə edə bilmirsinizsə, heç kim sizə gözlədiyinizi verməyəcək. Biznesiniz haqqında ən dəyərli fikirlərə, başa düşdüyünüz məlumatlara sahib olan sizsiniz və bunu layihə brifi vasitəsilə başqaları ilə bölüşə bilərsiniz. “Vaxtım yoxdur”, “bu onsuzda çox kiçik layihədir”, “onlar bizi çox yaxşı tanıyır, nə edəcəklərini özləri bilsinlər” və s. kimi düşünməyin. Kifayət qədər konkret olduğunuzu necə bilirsiniz? Bir insana ehtiyac duyduğu qədər məlumat verməyə çalışın, naviqasiyası asan olan aydın bir məlumat strukturu yaradın və ya hətta ən təmsil olunan nümunələrdən bəzilərini göstərməklə nə düşündüyünüzü göstərin. 


3. Siz bunu özünüz üçün yazmırsınız.

Özünüzü şirkətinizi tanımayan başqa birinin yerinə qoyun. Kifayət qədər məlumat verin və gözləntilərinizi aydınlaşdırmağa çalışın. Siz bilməlisiniz ki, agentlik bizneslə məşğul olmağı bilir, lakin sizi və şirkətinizi o qədər də yaxşı tanımır (bəli, bu tamamilə normaldır). Beləliklə, brifdən özünüzü təqdim etmək üçün istifadə edin, insanlara nəyə nail olmaq istədiyinizi deyil, nə etdiyinizi, bunu necə və niyə etdiyinizi izah edin. Beləliklə, agentlik sizə istədiyiniz nöqtəyə çatmağınıza kömək edə bilər.


4. Unikal satış nöqtənizin nə olduğunu bilməlisiniz.

Açarları tutan sizsiniz. Eyni sənaye və ya eyni növ məhsullar haqqında danışsaq belə, hər bir biznes spesifikdir. Unutmayın ki, hər şey sizinlə başlayır. Sizi başqalarından fərqləndirən şeydən istifadə edin. Özünüzü və unikal brendinizi təqdim etməyə kömək edəcək düzgün insanları tapın. 
 

5. Əlaqə üçün müraciət edin.

Tamam, bacardın, brif yaratdın. Amma bununla da bitmir. Rəy soruşun, görüş təşkil edin. Yaxşı bir brifiniz varsa, bu hər şeyin bitdiyi demək deyil, brif bir böyük prosesin ilkin mərhələsidir.  


Unutmayın ki, hər şey yaxşı və dolğun hazırlanmış briflə başlayır.