E-ticarətdə böyüməyin effektiv yolu: Data analitikası
Rəqiblərinizi tanımaq, markanızın şüurunu artırmaq, hədəf auditoriyanızı yaxşı bilmək, müştəri təcrübəsini artırmaq, müştəri loyallığını təmin etmək... Bütün bunlar e-ticarət markanızı inkişaf etdirmək üçün həyata keçirməli olduğunuz şeylər sırasındadır. Lakin e-ticarət brendinizi inkişaf etdirməyin ən yaxşı yollarından biri məlumat analitikası etməkdir. “E-ticarətdə data analitikası nə deməkdir, data analitikası ilə e-ticarət brendinizi necə böyüdə bilərsiniz?” sualını verdik. kimi sualları cavablandırdıq:
“Data Analytics” nədir?
Data analitika, yəni ingilis dilində data analytics; Məlumatların toplanması, saxlanması, təsnifləşdirilməsi, təhlili və hesabatı prosesinə aid olan anlayış. Verilənləri mənalı etmək və onu informasiyaya çevirmək üçün istifadə olunur. Başqa sözlə, səhiyyə, təhsil və ya marketinq kimi sektorlarda data analitikası nəticəsində əldə edilən məlumatlar informasiyaya çevrilərək qurumun xeyrinə istifadə edilir. E-ticarət bizneslərində məlumat analitikası onlayn alış-veriş təcrübəsini yaxşılaşdırmaq və satışları artırmaq üçün istifadə olunur. Data analitikasını həyata keçirməklə istehlakçı vərdişləri və veb saytın performansı haqqında məlumat əldə edilir. Bu məlumatlar da şirkətin xeyrinə istifadə olunur. Beləliklə, data analitikası e-ticarət markanızı necə inkişaf etdirə bilər?
Data Analitika ilə e-ticarət brendinizi necə böyütmək olar?
Veb saytınız üçün müxtəlif məlumat analizləri həyata keçirə, nəticədə çatışmayan məqamlar üçün lazımi tədbirləri görərək e-ticarətdə uğurlarınızı artıra bilərsiniz. Məlumat təhlili edərək e-ticarət brendinizi inkişaf etdirməyin bəzi yollarını sadalayaq:
Hədəf kütlənizin data analitikasını edin.
Hədəf auditoriyanızı bilməklə data analitikasına başlaya bilərsiniz. Bunun üçün siz hədəf auditoriyanızın cinsi, yaşı, gəliri, məşğuliyyəti və yaşayış sahəsi kimi demoqrafik məlumatları haqqında ətraflı məlumat toplamalısınız. Bəzi pulsuz imkanlar təklif edərək, satışlarınızdan sonra forma və ya anket doldurmalarını və ya bəzi suallara cavab vermələrini xahiş edərək saytınızı ziyarət edən istifadəçilərlə tanış ola bilərsiniz. Bu suallara cavab verənlərə endirim kuponları və buna bənzər hədiyyələr verməklə iştirakınızı artıra bilərsiniz. Daha sonra bu məlumatların işığında siz kampaniyalar təşkil edə və məhsul çeşidini genişləndirə bilərsiniz. Məsələn, hədəf auditoriyanızın həyat tərzi çərçivəsində bazar tendensiyalarını araşdırıb həmin məhsulları satışa təqdim edə bilərsiniz. İdmanla maraqlanan hədəf auditoriyanız varsa, termos və ya su balonları kimi məhsulları da əlavə edə bilərsiniz.
Saytınızın ziyarətçilərinin haradan gəldiyini təhlil edin
Veb saytınız rəqəmsal mövcudluğunuz üçün yeganə ünvan olmamalıdır. Sosial media marketinqi və e-poçt marketinqi səyləriniz də rəqəmsal marketinq prosesinizin bir hissəsidir. Bu səbəblə, Google Analytics kimi veb sayt performans təhlili xidmətlərindən istifadə edərək, veb saytınızın ziyarətçilərinin ən çox hansı sosial media kanallarından gəldiyini təhlil edə bilərsiniz. Bu yolla az ziyarətçi qəbul edən sosial media hesablarınızdakı paylaşımlarınız üçün təkmilləşdirmələr edə bilərsiniz.
Müştərilərinizin saytınızdakı davranışlarını təhlil edin
Potensial müştəriləriniz və ya sadiq müştəriləriniz saytınızı ziyarət etdikdə nə edirlər? Bu sualın cavabını ətraflı təhlil etməli və əldə etdiyiniz məlumatlardan istifadə edərək rəqəmsal marketinq səylərinizi istiqamətləndirməlisiniz. Analiz edə biləcəyiniz bəzi davranışlar bunlardır:
- Ziyarətçilər orta hesabla saytınıza nə qədər vaxt sərf edirlər?
- Kampaniyalarınızdan hansı daha çox maraq doğurur?
- Hansı məhsullar daha çox diqqət çəksə də, daha az satılır?
- İstifadəçilər ilk olaraq hansı sahəyə klikləyirlər?
Bu suallara veb sayt performans analizi alətləri ilə cavab verə bilərsiniz. Təhlil edəcəyiniz məlumatın növündən asılı olaraq istədiyiniz proqram təminatından istifadə edə bilərsiniz. Veb performans təhlilini həyata keçirən bəzi vasitələr bunlardır:
- Google PageSpeed Insights
- GTmetrix
- WebPageTest
- WAVE Veb Əlçatanlığın Qiymətləndirilməsi Aləti
Edəcəyiniz bu data analitikasının işığında çatışmayan cəhətləri təkmilləşdirə bilərsiniz. Məsələn, bir çox klik alması na baxmayaraq, məhsul az satılarsa, məhsulun qiyməti bazardan yüksək ola bilər, məhsulda xroniki problem ola bilər və ya məhsul potensial müştərilərinizin ehtiyaclarını ödəyə bilməz. Bu, məhsulu nəzərdən keçirməyə kömək edir.