Guerilla marketinq nədir?
Guerilla marketinqi satışları artırmaq və bir markaya və ya biznesə maraq cəlb etmək üçün yeni və ya qeyri-ənənəvi üsullardan istifadə edən marketinq taktikasıdır. Bu üsullar ucuz və ya heç bir xərc tələb etmir və daha çox şəxsi qarşılıqlı əlaqədən və ya viral sosial media mesajlaşmalarından geniş istifadəni nəzərdə tutur. Bu marketinq metodu mesajlaşmanı gücləndirə və istehlakçıların hədəf qruplarına diqqət yetirə bilən hər yerdə yayılmış mobil və əlaqəli texnologiyaların artması ilə populyarlığını artırdı. Guerilla marketinqindən istifadə edən şirkətlər, viral marketinq və ya ağızdan-ağıza yayılmaq üçün onun üz-üzə təqdimatlarına güvənir və beləliklə, pulsuz olaraq daha geniş auditoriyaya çatır. İstehlakçının duyğuları ilə əlaqə “guerilla” marketinqinin açarıdır. Bu taktikanın istifadəsi bütün növ mal və xidmətlər üçün nəzərdə tutulmayıb və o, çox vaxt daha qeyri-adi məhsullar üçün müsbət cavab vermə ehtimalı daha yüksək olan gənc istehlakçıları hədəf almaq üçün istifadə olunur.
Guerilla marketinqi harada həyata keçirilir?
Guerilla marketinqi küçələr, konsertlər, ictimai parklar, idman tədbirləri, festivallar, çimərliklər və ticarət mərkəzləri kimi mümkün qədər böyük auditoriya təklif edən ictimai yerlərdə həyata keçirilir. Guerilla marketinqinin əsas elementlərindən biri potensial hüquqi problemlərin qarşısını almaq üçün kampaniya aparmaq üçün düzgün vaxt və yer seçməkdir. Guerilla marketinqi qapalı, açıq məkan, “hadisəpusqu” və ya təcrübi ola bilər, bu da ictimaiyyəti bir marka ilə qarşılıqlı əlaqəyə cəlb etməkdir.
Guerilla marketinqinin üstünlükləri:
Rəhbərlik tez-tez “guerilla” marketinqinə başlayır, çünki bu, adətən büdcəyə uyğun seçimdir. Guerilla marketinqi çox vaxt sərmayə qoymaq əvəzinə, digər marketinq kampaniyalarından daha ucuz başa gəlir. Başlanğıclar, yerli bizneslər və ya daha az korporativ məhdudiyyətləri olan şirkətlər çox vaxt guerilla marketinq üsullarını tətbiq edirlər, çünki bu üsul həm də daha böyük yaradıcılıq qabiliyyətinə imkan verir.
Guerilla marketinqinin mənfi cəhətləri:
Guerilla marketinq strategiyaları adətən daha az strukturlaşdırılmışdır və bu səbəbdən guerilla marketinq cəhdləri çox vaxt daha az uğurlu olur və uğursuzluq riski daha yüksək olur. Daha az struktur olduğundan marketinq məzmununun alıcıları ardıcıl mesaj ala bilməzlər və ya mesajlaşmanı səhv başa düşə bilərlər. Bəziləri üçün “guerilla” marketinqi mənfi marketinq anlayışıdır. Bəziləri belə marketinqi qəbul etməməyi üstün tuta bilər. Buna görə də, bəzi istehlakçılar “guerilla” marketinq üsullarının mənfi təsirinə məruz qalma riski altındadır. Guerilla marketinqinin bəlkə də ən böyük mənfi cəhəti onun gözlənilməzliyidir. Daha az struktur olduğundan, marketinq mütəxəssisləri kampaniyanın uğurlu olub-olmadığını ölçmək üçün ölçüləri toplaya bilməyəcəklər. O, həmçinin şirkətin uğurlu olacağına əmin olmadığı qeyri-ənənəvi guerilla üsullarından istifadə edə bilər.