Marketinq strategiyasının əhəmiyyəti

Marketinq strategiyası müştərilərin ehtiyaclarını başa düşmək, fərqli və davamlı rəqabət üstünlüyü yaratmaqla şirkətin məqsədlərinə nail olmaq üçün uzunmüddətli plandır. Bu, müştərilərinizin kim olduğunu müəyyən etməkdən tutmuş həmin müştərilərə çatmaq üçün hansı kanallardan istifadə etdiyinizə qədər hər şeyi əhatə edir. Marketinq strategiyası ilə siz şirkətinizin bazarda necə mövqe tutduğunu, istehsal etdiyiniz məhsulların növlərini, etdiyiniz strateji tərəfdaşları və həyata keçirdiyiniz reklam və tanıtım növünü müəyyən edə bilərsiniz. Marketinq planının olması hər bir biznesin uğuru üçün vacibdir. Hərtərəfli marketinq strategiyası marketinqin dörd P-sini əhatə edir: məhsul, qiymət, yer və təşviqat. Marketinq strategiyasının son məqsədi rəqib şirkətlər üzərində dayanıqlı rəqabət üstünlüyü əldə etmək və çatdırmaqdır. 

Marketinq Strategiyasının Faydaları:

Marketinq strategiyasının son məqsədi istehlakçılarının ehtiyac və istəklərini başa düşmək yolu ilə rəqib şirkətlər üzərində dayanıqlı rəqabət üstünlüyünə nail olmaq və onlara çatdırmaqdır. İstər çap reklamı dizaynı, istər kütləvi fərdiləşdirmə, istərsə də sosial media kampaniyası olsun marketinq aktivi şirkətin əsas dəyər təklifini nə dərəcədə effektiv şəkildə çatdırdığına görə qiymətləndirilə bilər. Bazar araşdırması müəyyən bir kampaniyanın effektivliyini müəyyənləşdirməyə kömək edə, əsas hədəflərə çatmaq və satışları artırmaq üçün istifadə olunmamış auditoriyaları müəyyən etməyə kömək edə bilər. 

Marketinq Strategiyasını Necə Yaratmaq olar?

Marketinq strategiyasının yaradılması bir neçə addım tələb edir. Rəqəmsal marketinq resursu olan HubSpot strategiyanızı necə yaratmağınız barədə fikir təqdim edir.

1.Hədəflərinizi müəyyənləşdirin: Satış hər bir şirkət üçün əsas məqsəd olsa da, səlahiyyət yaratmaq, müştəri cəlbini artırmaq və ya potensial müştərilər yaratmaq kimi daha çox qısamüddətli hədəflərə sahib olmalısınız. Bu kiçik hədəflər marketinq planınızın tərəqqisi üçün ölçülə bilən meyarlar təklif edir. Strategiyanı yüksək səviyyəli ideologiya və planlaşdırmanı hədəflərinizə necə nail olduğunuz kimi düşünün.

2.Müştərilərinizi tanıyın: Hər bir məhsul və ya xidmətin ideal müştərisi var və siz onların kim olduğunu və harada oturduqlarını bilməlisiniz. Elektrik alətləri satırsınızsa, ümumi podratçıların mesajlarınızı görə biləcəyi marketinq kanallarını seçəcəksiniz. Müştərinizin kim olduğunu və məhsulunuzun onların həyatını necə yaxşılaşdıracağını müəyyənləşdirin.

3.Mesajınızı yaradın: İndi məqsədlərinizi və kimə müraciət etdiyinizi bildiyiniz üçün mesajlaşmanızı yaratmağın vaxtıdır. Bu, potensial müştərilərinizə məhsul və ya xidmətinizin onlara necə fayda verəcəyini və niyə bunu təmin edə bilən yeganə şirkət olduğunuzu göstərmək üçün fürsətinizdir. 

4.Büdcənizi müəyyənləşdirin: Mesajlaşmanızı necə yaymağınız nə qədər ödəyə biləcəyinizdən asılı ola bilər. Siz reklam alacaqsınız? Sosial mediada üzvi olaraq viral bir an üçün ümid edirsiniz? İşıqlandırmaq üçün mediaya press-relizlər göndərirsiniz? Büdcəniz nə edə biləcəyinizi diktə edəcək.

5.Kanallarınızı müəyyənləşdirin: Ən yaxşı mesaj belə uyğun məkana ehtiyac duyur. Bəzi şirkətlər veb saytları üçün blog yazıları yaratmaqda daha çox dəyər tapa bilər. Digərləri sosial media kanallarında pullu reklamlarla uğur qazana bilər. Məzmununuz üçün ən uyğun məkanı tapın.

6.Uğurunuzu ölçün: Marketinqinizi hədəfləmək üçün onun öz auditoriyasına çatdığını bilməlisiniz. Metriklərinizi və marketinq səylərinizin uğurunu necə qiymətləndirəcəyinizi müəyyənləşdirin.