“SWOT” analiz nədir?
“SWOT” ("strengths", “weaknesses”, “opportunities”, “threats”) analiz güclü, zəif tərəflərinizə, imkanlarınıza və təhlükələrə baxmaq üçün bir üsuldur. Bu, biznesinizin cari vəziyyətini qiymətləndirmək və gələcək üçün imkanları görmək üçün bir yoldur. “SWOT” analizə bəzən situasiya qiymətləndirməsi və ya situasiya təhlili də deyirlər. Gəlin, burdakı tərəfləri daha detallı analiz edək.
“SWOT” analizdə güclü tərəflər
Biznesinizi unikal edən bəzi şeylər hansılardır? Sizi möhtəşəm edən nədir? Niyə kimsə sizinlə işləmək istəyir?
Güclü tərəflər şirkətin nədə üstün olduğunu və onu rəqabətdən nəyin fərqləndirdiyini təsvir edir: güclü brend, sadiq müştəri bazası, güclü istehsal prosesləri, unikal texnologiya və s. Unutmayın ki, şirkətinizin hər hansı bir cəhəti sizə açıq-aydın üstünlük gətirərsə, bu bir gücdür. Məsələn, bütün rəqibləriniz yüksək keyfiyyətli məhsullar təqdim edirsə, o zaman yüksək keyfiyyətli istehsal prosesi sizin bazarınızda güc deyil, zərurətdir.
“SWOT” analizdə zəif tərəflər
Şirkətinizdə inkişaf edə biləcək bəzi şeylər hansılardır? Özünüzü məhdudlaşdıra biləcəyiniz bəzi yollar hansılardır?
Zəif cəhətlər şirkəti optimal səviyyədə fəaliyyət göstərməsinə mane olur. Bunlar biznesin rəqabətədavamlı qalmaq üçün təkmilləşdirməli olduğu sahələrdir: zəif brend, orta səviyyədən yüksək dövriyyə, yüksək borc səviyyəsi, qeyri-adekvat təchizat zənciri və ya kapital çatışmazlığı.
“SWOT” analizdə imkanlar
İndi sizin üçün açıq olan və ya gələcəkdə açıla biləcək bəzi imkanlar hansılardır? Onlardan necə yararlana bilərsiniz?
İmkanlar şirkətə rəqabət üstünlüyü verə biləcək əlverişli xarici amillərə aiddir. Məsələn, bir ölkə tarifləri azaldırsa, avtomobil istehsalçısı öz avtomobillərini yeni bazara çıxara, satışları və bazar payını artıra bilər.
“SWOT” analizdə təhlükələr (təhdidlər)
Biznesinizə zərər verə biləcək və ya gələcəkdə potensialını məhdudlaşdıra biləcək bəzi təhdidlər hansılardır? Bu təhlükələrdən necə qorunmaq olar?
Təhdidlər şirkətə zərər verə biləcək amillərə aiddir. Məsələn, quraqlıq buğda istehsal edən şirkət üçün təhlükədir, çünki məhsul məhsuldarlığını məhv edə və ya azalda bilər. Digər ümumi təhdidlərə materialların qiymətinin artması, rəqabətin artması, sıx işçi qüvvəsi təchizatı və s. daxildir.
Şirkət üçün mövcud olan zəif tərəflərin və təhdidlərin real şəkildə tanınması, güclü tərəflər və imkanlar üzərində qurulan möhkəm strategiyalar çox önəmlidir. SWOT analiz strateji planlar və qərarlar qəbul etməkdə sizə kömək etmək üçün güclü, zəif tərəflərinizi, imkanlarınızı və təhdidlərinizi müəyyən edir.