Satınalma marketinqi
E-ticarətdə uğurlu olmaq, yəni satışlarınızı artırmaq üçün siz brend şüurunu yaymalı və potensial müştəriləri veb saytınıza cəlb etməlisiniz. Saytınızın ziyarətçilərini artırmaq üçün müxtəlif marketinq üsulları var. Bu yollardan biri satınalma marketinqidir. Gəlin birlikdə nəzər salaq.
Satınalma marketinqi nədir? Markanızdan xəbərdar olan və təklif etdiyinizi satın almağı düşünən istehlakçıları hədəf almaq üçün marketinq fəaliyyətini həyata keçirmə prosesidir. Burada hədəf kütlə brendinizin nə təklif etdiyini bilən, lakin şirkətinizə heç bir loyallığı olmayan potensial müştərilərdir.
Satınalma marketinqi necə aparılır? E-ticarət saytınız üçün istifadə edə biləcəyiniz alış marketinq yollarını aşağıdakı kimi sadalaya bilərik:
E-poçt Marketinqi
Rəqəmsal marketinq dedikdə ağıla gələn təsirli üsullardan biri olan e-mail marketinqidir. Bu potensial müştərilərinizi real müştəriyə çevirərək satışlarınızı artırmaqda yüksək effektli marketinq növüdür. O, hədəf auditoriyaya birinci əldən çatmaqla məhsul məlumatlarını, endirimləri və hadisələri tanıtmağa kömək edir. Siz həmçinin ad günü, üzvlük ildönümü və ya tanıtım e-poçtu göndərməklə hədəf kütlənizlə daha effektiv əlaqə saxlaya bilərsiniz.
Bloq hazırlamaq
Bloqlar sizə daim izləyicilərinizlə əlaqə yaratmaq üçün yeni imkanlar təqdim edir. Siz məhsul və ya xidmətinizi bloq vasitəsilə potensial müştərilərinizə təqdim edə və bu barədə məlumat verə bilərsiniz. Unutmayın ki, bloq mətnləri yalnız məhsul və ya xidmətlərinizi təsvir etməməli, həm də istifadəçinin faydalana biləcəyi məzmunu ehtiva etməlidir.
Video Hazırlanması
Video potensial müştəriləri sadiq müştərilərə çevirmək üçün dəyərli bir yoldur. Bloq məzmunu zaman-zaman bəzi mövzular üçün istifadəçilərə kifayət qədər təsir göstərməyə bilər. Hədəf kütlənizlə əlaqə qurmağın digər yolları ilə müqayisədə video hazırlamaq nisbətən bahalı olsa da, dönüşüm nisbətlərinizi daha effektiv şəkildə artırmaq vacibdir. Çünki video vasitəsilə məhsul və ya xidmətlərinizi istifadəçilərə daha real və daha əyləncəli şəkildə təqdim etmək mümkündür.
Sosial Media Marketinqi
Məzmun marketinqi üçün effektiv vasitələrdən biri olan sosial media satınalma marketinqi üçün də çox önəmlidir. Sosial mediada pullu və ya pulsuz paylaşımlarla potensial müştərilərinizin diqqətini cəlb edə bilərsiniz. Məhsul və ya xidmətinizdən və hədəf kütlənizdən asılı olaraq istifadə edəcəyiniz sosial media kanalının müəyyən edilməsi burada mühüm rol oynayır.
Məsələn, əsasən kişi auditoriyanız varsa, Pinterest bu mənada uyğun sosial media kanalı olmaya bilər. Çünki Pinterest kişilərin aşağı nisbətdə istifadə etdiyi sosial media platformasıdır.