Marketinq haqqında ən yaxşı 10 kitab
Marketinqə yeni başlayanlar - “marketinq sahəsi ilə maraqlanıram, hansı kitabları oxumalıyam?” soruşurlar. Hər il minlərlə marketinq kitabı nəşr olunsa da, kitabların əksəriyyəti toz yığaraq rəflərdə qalır. Bunun üçün biz sizə marketinq haqqında 10 kitab tövsiyə edirik.
10.Buy.logy - Martin Lindstrom
Buy.logy-də Lindstrom müxtəlif reklamlarla qarşılaşarkən dünyanın hər yerindən 2000 könüllünün beyninə baxan, qabaqcıl təcrübə olan üç illik, yeddi milyon dollarlıq neyromarketinq tədqiqatının heyrətamiz nəticələrini təqdim edir: loqolar, reklamlar, brendlər və məhsullar.
_1680871125.webp)
9.Epic Content Marketing - Joe Pullizzi
Joe Pullizzi, korporativ brendlər üçün aparıcı məzmun marketinqi təhsil resursundan biri və yarandığı gündən sürətlə böyüyən biznes olan Məzmun Marketinq İnstitutunun (CMI) təsisçisidir. Pullizzi-nin məzmun marketinqi haqqında bir-iki şey bildiyini güman etmək təhlükəsizdir və bu kitabda o, bunu necə düzgün etmək barədə çoxlu məsləhətlər verir.
_1680871206.webp)
8.Social Media ROI - Olivier Blanchard
Ən yaxşı brendinq və marketinq eksperti Olivier Blanchard bu kitabda bir çox biznes menecerlərinin ağlında duran ən böyük sualı aydınlaşdırmağa çalışır: sosial mediaya investisiyanın qaytarılması tam olaraq nədir və daha da vacibi, mənim biznesim niyə sosial şəbəkələrdən istifadə etməlidir? media? Nəhayət, investisiyanı necə əsaslandırırıq? Bu kitabı oxuyaraq siz Sosial Mediada strategiya, planlaşdırma, icra, ölçmə, təhlil və optimallaşdırma üçün ən yaxşı təcrübələr haqqında öyrənəcəksiniz.
_1680871309.webp)
7.The Anatomy of Buzz - Emanuel Rosen
“The Anatomy of Buzz” kitabında keçmiş marketinq vitse-prezidenti Emanuel Rosen yüksək texnologiyalı avadanlıqdan kitablara, müxtəlif istehlak və əyləncə məhsullarından hüquqi və digər dəstək xidmətlərinə qədər hər şeyi əhatə edən kainatdan ən çox faydalanan məhsul və xidmətləri dəqiqləşdirir.
_1680871389.webp)
6.Made to Stick - Chip Heath & Dan Heath
Çip və Dan Heath bu kitabda bəzi ideyaların niyə inkişaf etdiyi, digərlərinin isə öldüyü və layiqli ideyaların şansını necə artıracağı ilə bağlı müzakirələr aparır. Onlar “insan miqyası prinsipini” tətbiq etmək, “yaddaşın velcro nəzəriyyəsindən” istifadə etmək və “maraq boşluqları” yaratmaq kimi ideyaları yapışdıran və izah edən ideyaların anatomiyasını açır.
5.Conversion Optimization - Khalid Saleh & Ayat Shukairy
Müəlliflərin bizneslərə onlayn müştəriləri cəlb edərək köməklik etməkdə geniş təcrübəsinə əsaslanaraq bu kitab ziyarətçilərin qəbulundan tutmuş satışın yekunlaşdırılmasına qədər prosesin hər tərəfinə toxunur. Siz cəlb etmək istədiyiniz insanların xüsusi ehtiyacları ilə uğurlu satış yanaşmalarını qarışdırmaq üçün bir neçə üsul öyrənəcəksiniz.
_1680871699.webp)
4.Selling the invisible - Harry Beckwith
Minlərlə biznes peşəkarı ilə iyirmi beş illik təcrübəsi olan Harri Bekvit bu kitabda Federal Ekspres, Citicorp və inkişaf edən Yunan səyahət agentliyindən tutmuş dahi uşaq baxıcısına qədər unudulmaz və tez-tez təəccüblü nümunələrlə öz müdrikliyini təqdim edir.
_1680872340.webp)
3.Permission Marketing - Seth Godin
Potensial müştərilərin ən çox arzuladığı əmtəə olan vaxtını kəsməklə onları bezdirmək əvəzinə, Godin istehlakçılara reklamı könüllü olaraq qəbul etmək üçün stimullar təklif edir. Yalnız məhsul haqqında daha çox öyrənməkdə maraqlı olduğunu bildirən şəxslərlə əlaqə saxlamaqla, icazə marketinqi şirkətlərə müştərilərlə uzunmüddətli əlaqələr qurmağa və satış etmək şanslarını əhəmiyyətli dərəcədə artırmağa imkan verir.
_1680872401.webp)
2.The Psychology influence of Persuasion - Robert B. Cialdini
Təsir, insanların niyə “bəli” dediyinin psixologiyasını və bu anlayışları necə tətbiq edəcəyini izah edən klassik kitabdır.
_1680872589.webp)
1.Positioning - Al Ries & Jack Trout
Mövqeləşdirmə marketinqdə başqa bir klassik kitabdır və skeptik, medianın diqqətini cəlb edən ictimaiyyətlə ünsiyyət problemləri ilə məşğul olan ilk kitabdır. Bu kitab potensial müştərinin zehnində “mövqe” yaratmaq üçün inqilabi yanaşmanı təsvir edir.
_1680872728.webp)
Unutmayın, öyrənmək üçün heç vaxt gec deyil.